Людина залишає себе насамперед у людині. у цьому наше безсмертя.У цьому найвище щастя і сенс життя...
Тільки той стане справжнім учителем, хто ніколи не забуває. що сам був дитиною
В.Сухомлинський
Знання без виховання -меч в руках божевільного.
В.Сухомлинський
Вільний час учителя — це корінь, який живить джерела педагогічної творчості»
В.Сухомлинський
Якщо хочеш, щоб у тебе було досить вільного часу, щодня читай... Не шкодуй часу на те, щоб глибоко осмислити сутність фактів, явищ, закономірностей, з якими маєш справу»
Сухомлинський
...один із секретів педагогічної творчості й полягає в тому, щоб пробудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху
В.О.Сухомлинський
Успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися.
В.О. Сухомлинський
Той. хто не знає рідної материнської мови або цурається її, сам засуджує себе на злиденність душі. стає безбатченком.
В. Сухомлинський
Моє заповітне бажання -передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити.
В.Сухомлинський(Лист до дочки)
Щоб не перетворити дитину в склад знань, комору правил та формул, треба вчити її мислити.
А.Сухомлинський
Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх стосунках
з вихованцями. той вже досягнув половини успіху.
В.О. Сухомлинський
У природі немає дитини безталанної, ні на що не здатної. Кожному можна дати радість таорення.
В.О. Сухомлинський
Роби добро не тільки тоді. коли тебе бачать люди; значно більше треба для того,
щоби бути справжньою людиною, коли тебе ніхто не бачить.
В. Сухомлинський.
Щоб дитина була палко зацікавлена навчанням, їй необхідне багате, різноманітне, приваблююче, інтелектуальне життя.
В.О. Сухомлинський
Школа- не комора знань, а світоч розуму. Усі діти не можуть мати однакові здібності. І найважливіше завдання школи - виховання здібностей.
В. О. Сухомлинський
Головною потребою кожного школяра мають стати праця, самостійна думка, відкриття істини
В. О. Сухомлинський
|