Сайт учителя інформатики Четвер, 2024-05-02, 8:36 PM
Меню сайту
Категорії розділу
Роботи учнів [1]
Опис роботи учнів, спостереження, проектування
Мої спостереження [0]
Опис уроків та аналіз проведенних мною уроків
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дмитренко Світлана Валеріївна – вчитель інформатики Кременчуцької гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка.

Я знаю: вчителями не стають, ними народжуються. Хоча, звичайно, вчитель – це не тільки Божий дар, а й дуже відповідальна та наполеглива праця і серце, віддане дітям. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба  запалити.©

Проблема над якою працюю:

Розвиток алгоритмічного мислення на уроках інформатики.

Мета:  

підготовка учнів до життя і професійної діяльності у високорозвиненому інформаційному середовищі, до можливості отримання подальшої  освіти з використанням сучасних інформаційних технологій навчання.

Завдання:  формувати  в учнях   інформаційну компетентність.

Застосування комп'ютерної техніки на уроках,  дозволяє зробити кожен урок нетрадиційним, яскравим, насиченим, призводить до необхідності переглянути різні способи подачі навчального матеріалу учням. Вважаю, що кожен учень заслуговує на повагу, бо шлях кожної людини на землі неповторний, і ніхто не має права деформувати його своєю байдужістю, безвідповідальністю. Я намагаюсь створити складні завдання, для вирішення яких потрібно зробити багато роботи, проходячи через труднощі, а саме, чим складніше завдання, тим цікавіше його виконувати дітям.  Білл Гейтс писав у своїх статтях: «Якщо у вас щось не вийшло, це не провина ваших батьків, не хникайте, намагайтесь учитися на своїх помилках;  Паперова цифра — цифра та що померла, а електрона цифра здатна народжувати думки та дії». Які б програми не вивчалися на уроках інформатики, головне те, що необхідно  допомогти учневі зрозуміти дійсне місце і роль людини, яку не применшує і принижує, а говорить: “Розум комп’ютера — це розум людини втілений в програму”. Таким чином формую інформаційну культуру, алгоритмічне мислення з використанням сучасних комп’ютерних технологій із забезпеченням міжпредметних зв’язків.

Освіта та стаж роботи

Освіта: Красноводське педагогічне училище імені А.С.Макаренка 1987-1991р.р., початкова школа;  Глухівський державний педагогічний університет 2002-2007р.р., факультет трудового навчання та основ інформатики, вчитель трудового навчання, основ інформатики, креслення та основ безпеки життєдіяльності.(див. копію диплома. Додаток)

Категорія (розряд): І категорія (11 розряд) з 21.03.2013 року

Стаж роботи: 24 років

Педагогічний стаж: 24 років

Стаж роботи в гімназії: 8 років, з них 2 роки за сумісництвом

Курси підвищення кваліфікації

2012 р. липень, навчання за курсом  «Бази даних», сертифікат засвідчує успішне виконання програми, готовність до проведення тренінгів та викладання курсу за вибором «Бази даних»;

7 жовтня 2014 року – участь на міжрегіональної науково-практичній конференції «Сучасна середня освіта: інновації, методологія, теорія, практика»;

8 квітня 2016 року - участь на всеукраїнської науково-практичній конференції «Теоретико-методичні засади системи професійного самовизначення особистості в умовах регіону»;

2016 р. квітень-травень, курси підвищення кваліфікації вчителя інформатики в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти імені М.В.Остроградського

Грамоти, подяки, сертифікати

Сертифікат курсів «База даних» - 2012 рік.

Сертифікат учасника міжрегіональної науково-практичної конференції: «Сучасна середня освіта: інновації, методологія, теорія, практика».

Сертифікат учасника всеукраїнської науково-практичної конференції «Теоретико-методичні засади системи професійного самовизначення особистості в умовах регіону».

Грамота гімназії 2014 рік; Грамота гімназії 2015 рік; Грамота гімназії 2016 рік;

Грамота Управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за результатами атестації – 2013 рік;

Грамота Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради за участь на всеукраїнському конкурсі «Учитель року 2013» в номінації «Інформатика»

Результати педагогічної діяльності

Конкурси та олімпіади

2012 – 2013  н. рік Лауреат конкурсу «Учитель року» в номінації «Інформатика» І етап;

2013-2014 н.рік І місце на І етапі та ІІІ місце на ІІ етапі в конкурсі дослідницьких робіт МАН, Іванов Максим, учень 11 класу гімназії № 5 імені Т.Г.Шевченка

2013 – 2014  н.рік ІІІ місце з ІКТ, та ІІІ місце з інформатики ІІ тур, Ладода Юлія, учениця 10 класу гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка.

2014 – 2015 н.рік І місце на І турі та 4 місце ІІ тура в конкурсі дослідницьких робіт  МАН, Дьяченко Антон, учень 11 класу гімназії № 5 імені Т.Г.Шевченка

2014-2015 н. рік 3 місце з інформатики ІІ тур, Коробко Антон, учень 9 класу гімназії № 5 імені Т.Г.Шевченка

2015-2016 н. рік – ІІ місце в олімпіаді з ІКТ ІІ тур. Комар Володимир, учень 10-а класу гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка.

Громадська діяльність

Консультант по створенню веб-сайта вчителів кафедри філології, хімії, початкової школи, англійської мови;

консультант у реєстрації учнів 11класу на ЗНО;

секретар випускних іспитів;

редактор журналу «Гімназична муза»;

З метою підвищення рівня навчання та виховання учнів постійно аналізую свою педагогічну діяльність, виділяю сильну та слабку сторону, ставлю перед собою нові педагогічні задачі.

Використовую у своїй роботі різні нетрадиційні типи уроку: урок-мандрівка, інтелектуальні бої, змагання між командами, навчальні та наукові  конференції, урок – КВК  та інші.

Застосовую інтерактивні методи навчання: «Дерево рішень», «Мозкова атака», «Метод проектів», «Асоціації», «Розминка», «Мікрофон» та інші.

Біографія трудової діяльності

Моя педагогічна діяльність розпочалась не з вступу до педагогічного училища, а тоді, коли ще молодою, дуже юною дівчиною збирала малечу у дворі. Та розповідала цікаві казочки, яки приходили до мене несподівано в мої думки. Коли прийшла пора вибору професії, то навіть не сумнівалась у виборі. Я остаточно вирішила стати вчителем. У 1987 році поступила до Красноводського педагогічного училища імені А.М.Макаренка в Туркменістані, на факультет: «Початкова школа» і здобула професію: «Учитель початкових класів».

Розпочалась моя трудова діяльність у 1991році в Красноводської середньої школи № 12, де працювала старшою піонервожатою. За рік роботи в школі мені вдалось організувати та об’єднати усю шкільну родину. В 1992 році працювала в середньої школі № 25, міста Кременчука, вихователем групи продовженого дня. За період творчої праці, я отримала чималий досвід з методичної роботи, яку надали мої перші вчителі наставники, а саме Круглова Тамара Анатоліївна та Кравчук Тамара Миколаївна.

В 1995 році моє сімейне життя змінилось. Я переїхала до села Золотухи, Оржицького району, Полтавської області. Де я працювала музичним керівником у дитячому ясла-садку «Веселка».

У 2002 році поступила до Глухівського державного педагогічного університету, на факультет: Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання. Та здобула кваліфікацію вчителя трудового навчання, основ інформатики, креслення і безпеки життєдіяльності.

2004 – 2006  роки  - вчитель інформатики початкових класів, середня школа І-ІІІ ступенів № 12.

2006 – 2010 роки – вчитель інформатики та образотворчого мистецтва, середня школа І-ІІІ ступенів № 13; 2007-2008 н.р. робота за сумісництвом в спеціалізованій школі з англійським уклоном № 10;

2008 – 2010 роки, робота за сумісництвом у Кременчуцький гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка;

2010-2011 н.р. робота в середньої школі № 18, вчитель 1 класу, з лютого 2011 року працюю в Кременчуцької гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка.

Лютий 2011 рік – 2016 рік робота в Кременчуцькій гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка.

Обмін досвідом

Під час роботи в Кременчуцької гімназії №5 імені Т.Г.Шевченка, набула досвіду проводити бінарні уроки з різних предметів. Це не тільки предмети технічного напрямку (фізика, математика), а й філологічні напрямки. Ми створювали подорож до Парижу на уроках французької мови, а на уроках англійської мови намагались вилікувати не тільки людей,  а й комп’ютери. 

У моїй діяльності простежуються певні тенденції, виділяються основні напрямки, які заслуговують на увагу:

1.         Створення на уроці атмосфери пізнання нового творчого пошуку.

2.         Створення умов для самостійного обґрунтування істини, застосування здобутих, знань на практиці.

3.        Виховання інформаційного мислення учнів через використання інформаційно-комп’ютерних технологій.

4.        Розвиток алгоритмічного мислення, робота з обдарованими учнями.

5.        Контроль знань як один із засобів стимулювання пізнавальної діяльності учнів.

 
 
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Сьогодні
Час не зупинити
Вхід на сайт
Пошук
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples
  • Copyright MyCorp © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz